marți, 15 decembrie 2009

Ninge...I'm happy... :D




In noaptea asta a nins... Inca ninge... Eram atat de fericita cand m-am dus la fereastra sa vad... Nu stiu de ce... Poate pentru ca iarna trecuta nu am vazut deloc ninsoare... Poate pentru ca de ani buni nu am mai avut o zapada adevarata...cea din care poti face bulgari si oameni de zapada...si poti sa te plimbi cu saniuta.... Poate pentru ca zapada imi aminteste de copilarie...de vremurile frumoase si inocente...de Craciunurile de alta data pline de farmec...

Imi place zapada... E singurul motiv pentru care suport iarna. Nu imi place frigul... Ador vara... si totusi zapada are farmecul ei...ma face sa ma simt din nou copil... Imi place sa alerg prin zapada, sa ma trantesc in ea si sa fac ingerasi... Imi place sa fac oameni de zapada...chiar micuti si fara morcov si carbune...dar aratau chiar dragut... Imi place sa ma bulgaresc, sa fug prin zapada...sa rad si sa ma joc pana cand imi ingheata tot corpul si ajung sa nu-l mai simt... Imi place zapada pentru ca imi aminteste de mine...la 5-6...10 ani... Imi place pentru ca parca are puterea sa ma duca inapoi in timp....sa fiu din nou copil...sa cred in Mos Craciun...si reni...si minuni... Pot sa inchid ochii si aproape ca aud zurgalaii de la sania mosului... Si in aer simt un miros de portocala....si cozonac...
Vine Craciunul...




Asa-i ca-n poza de mai jos luminita rosie dintre copaci seamana cu nasul lui Rudolph? :) Asta inseamna ca....mosul e pe drum!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu