miercuri, 23 decembrie 2009

Dear Santa...




Polul Nord
Laponia
Fabrica de jucarii


Draga Mos Craciun,


Sunt Baby, cred ca ma mai tii minte...cand eram mai mica tin minte ca mereu ghiceai ce imi doream si in fiecare an gaseam sub brad exact ce visam. Nu stiu daca ti-am mai multumit, dar daca nu am facut-o, o fac acum...
Ce pot sa iti mai cer acum? Mobilul ala smecher care l-am vazut prin magazin, niste haine noi, ceva de incaltat... Dar toate astea sunt bucurii trecatoare. Ce as aprecia cel mai mult...ar fi...sa am zapada anul asta de Craciun... Sa ies afara, sa ma dau cu saniuta, sa fac oameni de zapada si sa ma joc cu bulgari... Exact cum facem cand eram mica... Mosule, au trecut atatia ani de cand nu am mai avut zapada multa in Focsani...chiar mi-e dor de o bulgareala...te rog, poti sa rezolvi cumva? Ca au anuntat la televizor ca s-ar putea sa avem ploaie de Craciun. Ai tu grija sa avem parte de un Craciun alb? Te rog...
Apoi, as vrea ca anul asta sa ii am pe cei dragi langa mine. Sa am pentru cine pune cadourile sub brad, sa le vad bucuria pe chipuri cand gasesc cadourile dimineata...sa am cu cine sa rad si sa ascult colinde. Spune-le, te rog, ca nu e frumos sa-mi dea cadourile de inainte...de Craciun important e sentimentul ala de a gasi ceva sub brad, sa stii ca cineva s-a gandit la tine...daca le primesti de inainte deja nu mai are nici un farmec...
De Craciun...vreau sa am portocale...multe portocale... Pentru ca intr-un fel ciudat, portocalele imi miros a Craciun... Si asa a fost mereu, de cand eram mica. Deci vreau portocale...si cozonaci...din aceea buni cum ii facea bunica.
Apropo de bunica, ai tu grija sa-i spui ca o iubesc mult, ca mi-e dor de ea si ca de cand nu mai este cu noi, nici un Craciun nu a mai fost la fel? Sper ca de acolo de sus, sa fie si ea alaturi de noi in seara de Craciun si sa ne bucuram impreuna de Sfanta Sarbatoare. Si ai grija de bunicul meu, tine-mi-l sanatos si in putere, ca il iubesc mult...
Apoi, te rog frumos, sa-mi aduci multa liniste sufleteasca....multa multa sa pot sa o impart cu toti cei dragi. Da-mi, te rog, puterea sa uit si sa iert pe cei care m-au ranit, sa am din nou incredere in oameni, speranta ca totusi mai exista si persoane bune si sincere pe lumea asta si ca totusi mai avem o sansa...noi ca oameni.
Te rog ajuta-ma ca de Craciun sa fiu din nou copil...sa revina din nou sentimentul ala care il aveam cand eram mica si pandeam cand imi puneau ai mei cadourile sub brad...sau cand puneam sa sune ceasul la 8 dimineata sa vad cat mai repede ce mi-ai adus. Mosule, era atat de frumos...era o bucurie si un sentiment pe care...nu il pot explica. Il vreau inapoi...ca in ultimii ani aproape ca nici nu am simtit ca e Craciunul...si asta doare... Imi este atat de dor de Craciunurile de alta data...
Mosule, le zici te rog si celorlalti ca Craciunul nu e numai cadouri, ca important e sa fii alaturi de cei dragi, sa se stranga toata familia...si cel mai frumos cadou ce il pot primi e zambetul celoralti cand deschid cadourile, fericirea si multumirea din ochii lor...
Mosule, ai grija de toti cei dragi mie...sa fie sanatosi si fericiti toti...si sa le spui ca ii iubesc mult, chiar daca uneori sunt mai irascibila sau nervoasa sau egoista. Iar lui, te rog da-i putere sa ma suporte si rabdare... ;)
Mosule, iti multumesc ca mi-ai citit scrisorica, sper sa nu iti fi cerut prea multe...si daca se supara Rudolph ca are prea mult de carat, spune-i ca o sa-i dau 1 kg de morcovi drept rasplata. Te pup si de abia astept sa vii...
Cu drag, Baby

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu