miercuri, 16 noiembrie 2011

Cand realitatea te doboara...

Nu stiu de voi...dar eu trec in fiecare dimineata, in drum spre munca, pe langa o doamna, care aproape in fiecare zi, pe frig, canicula, ploaie, sta la iesirea metroului de la Pipera, cu un articol de ziar in mana.
Nu zice nimic, nu cere nimic...multi trec pe langa ea si o ignora... Mie mi se rupe sufletul zilnic...
Mi se rupe sufletul pentru ca stiu ca nu am posibilitatea sa o ajut. Mi se rupe sufletul ca ma gandesc si la bunica mea, care a cazut victima aceleiasi boli. Mi se rupe sufletul ca aceasta boala e din ce in ce mai raspandita...Mi se rupe sufletul ca trecem pe langa, fara macar o alinare, o vorba buna...desi cel mai mult bine i-ar face acei bani de care are nevoie. mi se rupe sufletul ca nu ar trebui sa se intample asa ceva...ca banii nu ar trebui sa stea in calea...vietii. Si mi se rupe sufletul de...neputinta...si de suparare ca sunt sigura ca sunt oameni care sigur ar putea face o diferenta si aleg sa nu o faca.
Si mi se strange inima si-n zilele cand nu o vad acolo pentru ca...ma gandesc la ce e mai rau...

Nu militez pentru nimic...nu cer nimic...doar voiam sa imi impartasesc aceasta...neputinta...si indignare...si apasare pe suflet... Pentru ca nu mi se pare drept... Pentru ca nu este singurul caz...si...este extrem de trist...si nu e corect...

Pentru cei interesati aveti aici articolul: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/cancer-operatie-62000-euro-344591.html

Iar cei doritori sa ii oferiti o vorba buna macar...o gasiti in fiecare dimineata la metrou la Pipera...

Pentru ca nimeni dintre noi nu merita o asemena soarta...

P.S. Comentariile la articol m-au scandalizat cel mai mult...

"Imi pare rau pentru ea dar pana la urma la toti ne vine randul. Daca asi putea sa ajut cu siguranta asi ajuta un tanar sau un copil. La varsta dumneaei ar trebui sa se impace cu ideea."  Trecem peste faptul ca persoana respectiva ar trebui sa repete clasele primare si sa se mai imprieteneasca putin cu gramatica.... Daca ar fi vorba de mama ta, la fel ai judeca? Sau cum i-ai raspunde unui asemena individ care ti-ar da expliatia asta? Just saying...



5 comentarii:

Alexandra spunea...

Dumnezeule! m-a socat comentariul mai mult ca drama bietei femei........la fel zicea daca era vorba de mama, bunica sau alta ruda? asa mi-a zis mie dr neurolog al bunicii, care la aproape 90 ani, a facut un atac cerebral vascular....mi-a zis ca la ce ma mai astept la varsta ei? rusine sa le fie acestor oameni
intr-adevar, sunt multi oameni care au mare nevoie de bani ca sa poata trai, iar mai marii puterii se lafaie in masini de sute de mii de euro.....

Baby spunea...

Din pacate multa lume gandeste la fel ca acel specimen.
Ok, nu zic nu...un copil bolnav e o tragedie...dar la fel de trist e sa vezi si un batran singur si abandonat.
La batranete ar trebui sa stai la caldura, sa impletesti ciorapi nepotilor...nu sa ingheti in frig, fara sa mai fii sigur de ziua de maine...complet singur si abandonat...ca deh...ce sa mai ceri de la viata la varsta asta?

Anonim spunea...

nu vreau sa vb. cu pacat dar ai vazut filmul "Filantropica " ? sa-l vezi iar dupa sa reflectezi. nu mai cred nicio poveste de genul acesta, astia care vand povesti de genul asta sunt putrezi de bogati,au in spate o mafie care ii coordoneaza, si au si teritorii pe care le platesc cu bani grei in functie de ce vad au acolo.
vrei sa vii la mine la bloc sa-ti arat un homless care cerseste in uniforma toata ziua, dupa care se duce spre casa se schimba si este alt om ?

Masaj erotic Craiova spunea...

atat de trist dar adevarat!

Anonim spunea...

Asta e sistemul nostru din Romania.....Incercati la orice primarie,sau institut de stat din Romania,sa cereti o locuinta sociala,sau orice ajutor aveti nevoie.Statul nu va ajuta cu absolut nimic.Va zic din propie experienta.De 25 de ani astept pentru o locuinta sociala.Mentionez ca am si o fetita de 14 ani,bolnava,dar este olimpica la matematica,fizica,chimie,etc.Toti da din umeri si te mint frumos.Poate ca unii oameni cersesc ca asta e singura lor sursa de trai.V-ati gandit la asta?Hai sai omoram ca cersesc......Atata rautate in unii oameni!Atata indiferenta din partea autoritatilor romane.Trebuie sa vina un Gihgi Becali sa faca gesturi umanitare,pe care de fapt este de competenta statului roman.Ce sa mai zic de parlamentarii nostri.De parlamentari sa nu ziceti nimic de rau.....Va luati de cersatori.?De aceea toti romanii cauta sa munceasca in strainatate.Nu te forteaza sau nu te obliga nimeni sa ajuti un cersator....Eu dau vina pe sistemul nostru din Romania.Parlamentarii fura de nu mai pot,si saracii ies la cersit!

Trimiteți un comentariu