luni, 5 septembrie 2011

I still got my wish


Imi mentin entunziasmul de data trecuta cand am scris ca mi-a fost indeplinita dorinta si am gasit my dream job.
Nu zic neaparat ca este the best job ever.... Daaar...eu sunt inca super incantata...  si e o maaare diferenta intre job-urile anterioare si acesta. 
In primul rand, nu mai aud peste tot colegi care se plang cat de nasol e job-ul, cum abia asteapta sa scape, sa-si gaseasca in alta parte, etc. Da, intr-adevar, se poate si mai bine, but trust me, it coud be a whole lot worse...been there, done that! 
Si da, ca orice job, mai sunt si zile nasoale, mai ai si perioade stresante , insa per total e super ok, atmosfera e super relaxanta si colegii sunt foarte de treaba.
Sa va mai zic ca vineri avem si party? 
I can't wait!!!! 


P.S. Revin la numarul de etaje... Avem 9...deci...am depasit cele 5 minime care le voiam... Yupiii...!!!! 


Va pup si va iubesc  !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu