marți, 31 mai 2011

Vine vacanta... La multi ani, copii!

Maine e 1 iunie...
La multi ani, copii!
Si toti care se mai simt inca copii... Asa...ca mine... Cei care trec pe langa leagane si tipa entunziasmati "Ne dam utzaaaa!!!" Cele care inca poarta cu mandrie doua codite in cap...like that:
Azi ma uitam la niste copii care veneau de la scoala. Mi-am dat seama ca mai e putin si vine vacanta... Mi-am amintit instantaneu de vremea cand eram si eu la scoala... De ce frumoase mai erau acele ultime saptamani. Poate pline de emotie daca iti lipsea vreo nota pe la o materie si stiai ca desi ceilalti chiuiau fericiti bucurandu-se de vara, pe tine sigur o sa te asculte.. Dar nu mai conta... Inca putin si venea vacanta de vara... 3 luni fara griji..mare, plaja, soare, fara teme, fara teze... Viata...ce mai...
Toate astea le gandeam din biroul meu din dotare...de la munca... Pentru mine nu mai vine vacanta la 15 iunie... Nu mai simt fiorul acela al apropierei vacantei... Cand stii ca te duci la scoala si te uiti la profi cum incheie mediile si stai la o barfa cu colegii...
Si totusi sunt copil...deep inside... Unde mi-e vacanta de vara?!

2 comentarii:

Solidaster spunea...

La multi ani,copil fara vacanta de vara.(te asteapta luna lui August o mini,mini vacanta).Fii fericita,

Baby spunea...

Multumesc! >:D< Sper sa am parte si de acea mini, mini vacanta...ca inca nu-s sigura ca se poate nici aia...dar...sa vedem..
La multi ani si tie daca inca te simti copil. :D

Trimiteți un comentariu