vineri, 2 octombrie 2009

Feeling all mushy...


Masari-real love


Nu stiu ce m-a apucat...sau ce are melodia asta...but it made me all mushy and weepy... Thinking of him...the one that made me smile again...
I'm all scared...of love...of getting hurt again... Incerc sa ma impotrivesc cat pot...dar...cateodata nu tine de noi...nu noi alegem de cine...we fall...
Nu stiu exact ce simt...I am all messed up and confused...and scared...and mushy... :) Nu stiu ce vreau, ce sper...nici nu stiu pe ce lume sunt in momentul asta. Or why the hell stau treaza la ora asta si scriu pe blog... :))) Tot ce stiu e ca...ma gandesc la el... And it's a sweet feeling...it feels...right... Si oricat de scared as fi...in bratele lui...I feel safe...si dispar toate intrebarile...si reusesc sa traiesc momentul... Is is right? Is it good? Am I going to end up heart-broken again? Should i run? Should I stay? What the hell is wrong with me? Lots of thoughts running trough my head...I feel I'm going crazy... Nu stiu ce ar fi bine sa fac...nu stiu ce ma asteapta in viitor...i feel blind, scared to move on...too scared to take a single step...
Damn, and I can't stop thinking in english...cateodata imi e mult mai usor sa ma exprim asa...nu stiu de ce...cuvintele curg mai usor. Cred ca ati observat ca destul de des mai presar cuvinte in engleza prin posturile mele...asa sunt si gandurile mele...all messed up and confused. :))
Nu stiu daca I'm falling for him...am mai zis ca nu stiu nici pe ce lume traiesc, cu atat mai putin ce simt... Dar...ceva se schimba...there's something there.... I miss him when I'm not with him...I want him close to me...I can't stop thinking of him...
Si melodia asta...ma obsedeaza... Nu stiu de ce... :) It makes me think of him... Sau poate stiu...versurile... I know I've hurt him some time ago... Dar...poate asa it was meant to be... Poate atunci it wasn't the right time for us... But is it now? I hope so...cause it feels kinda right... Feels good to smile again... So...maybe...who knows?... I hope...
Imi adun gandurile, temerile...ma gandesc la el...si zambesc... Acum doarme... Oare ce viseaza? :) Sweet dreams, sweety!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu