duminică, 19 iulie 2009

Why life is good...



Prieteni...distractie...muzica si voie buna...somn putin spre deloc... Cam asta a fost viata mea in ultimul timp... Am dansat, am dansat am tipat, plans, ras ca nebunii...fara sa ne pese de nimeni, de nimic...am visat...

Poate ca in sfarsit pot sa spun ca profit la maxim de tinerete, de viata... Nu mai am program de pensionari...la 12 nu mai sunt in casa...ba din contra...acum la 12 de abia ies...seara abia incepe.
Din pacate inca...there is someting missing...sentimentele nu pot sa dispara asa de pe o zi pe alta. Nu imi e usor...am zile si zile...dar de un lucru sunt sigura: e prea traziu...asa ca trebuie sa uit...sa trec mai departe...sa imi ling ranile si sa merg mai departe...schiopatand, tarandu-ma...important e ca merg INAINTE...tot inainte. Never look back...nu mai e nimic acolo de care sa vreau sa-mi amintesc...nimic frumos...nimic care sa merite... Acum tot ce conteaza sunt EU...eu sunt cea importanta...this time.


Provincialii - Chitara Maita
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu