joi, 23 iulie 2009

May all my wishes come true...

Oare de ce ma deprima urarea asta? Poate pentru ca...cel mai mult imi doresc ceva ce nu pot avea...sau e mai bine sa nu mai pot avea... Pentru ca imi imaginam ziua mea...altfel...alaturi de o anumita persoana...speciala... Pentru ca imi imaginam ca el va fi primul care imi va ura "la multi ani" si ma va strange in brate, si ma va saruta... pentru ca...sunt momente si zile cand imi lipseste, iar azi e una din acele zile...
Tin minte ca anul trecut...singura mea problema era...ca imbatranesc. :) haha...ce funny pare acum... Anul trecut...ii multumeam lui Dumnezeu pentru inca un an...si pentru ca il am pe el....azi Il rog sa uit...
Ce faceam eu la 12 noaptea? Ma plimbam singura, de nebuna, prin oras....ca sa nu stau in casa...sa nu ma mai gandesc...sa ma abtin sa nu plang...sa nu imi mai lipsesca atat...sa nu ma mai intreb daca macar isi aminteste ca e ziua mea...sau daca ii pasa...
Azi simt ca am dat inapoi toti pasii micuti care-i facusem pana acum... Azi nu ma mai simt puternica... Azi simt ca amintirea a invins...ca trecutul inca doare prea tare ca sa fie ignorat. Azi ma simt invinsa...si fara putere...
But I'll be OK....tomorrow...!!!!

2 comentarii:

ANDREEA spunea...

E ziua ta?La multi ani ubita mica,sa fi puternica ca tu sigur reusesti in tot ce-ti propui,si ai toate sansele sa fi fericita.Esti frumoasa si destepata,si ai persoane care te iubesc si care sant langa tina cand ai nevoie.
Si acum permite-mi sa te cert.
Sigur si EL se gandeste la tine de nu mai poate,se roaga sa te uite(ca nu poate),se gandeste daca sa te sune sa-ti zica "la multi ani" sau nu....Poate te suna daca are un pic de bun simt ramas in el.Dar te suna tinand pe alta de brat.Barbatii se satura repede.Vor altceva in timp scurt.Unii rezista.Dar e in ADN-ul lor sa insemineze cat mai multe floricele.Iar in ADN-ul nostru e sa visam ca noi contam pt ei ceva mai mult...Data viitoare,simte-te bine cu un viitor el,si nu te implica decat cu mintea.Sufletul lasa-l pt ocazii deosebite.Ca nu se merita...e prea fragil...Pup fata.

Kytty spunea...

LA MULTI ANI!!! (Scuze de intarziere)
Nu am sa-ti spun "Fie ca toate dorintele sa ti se indeplineasca" pentru ca e aproape imposibil. Dar iti doresc sa ai parte de liniste, putere, iubire, sanatate! Si sa ai tu grija de tine si de sufletul tau ... pentru ca altii nu o vor face (indiferent cine ar fi). Din pacate, sunt din ce in ce mai multi oameni rai, egoisti, materialisti, fara inima ... si oriunde te-ai duce si orice ai face sunt mereu in jurul tau, asteptand sa faci o miscare gresita, sa iti vada punctele slabe si sa le atace. Dar nici nu poti construi un zid imens in jurul tau, fiindca atunci nici oamenii buni nu vor putea sa ajunga la tine! Ai grija de tine si inca o data LA MULTI ANI! Pupici dulci

Trimiteți un comentariu