luni, 7 ianuarie 2013

Happy New Year!!!

Hello,
Missed me?
Acum am vazut ca a trecut cam mult timp de cand nu am mai postat, but oh well... 

Ma gandeam ca acum, la inceput de an nou...sa fac o mica recapitulare...
Nu mai tin minte ce dorinte aveam pentru 2012, asa ca nu pot spune daca mi s-au implinit sau nu...dar in ceea ce priveste lucrurile importante (sanatate, job, prieteni, etc) nu pot zice ca ma plang...deci e ok... 
Apoi pot zice ca am avut 3 mari realizari care nu erau pe my "TO DO" list....adica mi le doream, ma gandeam eu asa "What if...   ", dar nu credeam ca voi avea sanse sa mi le indeplinesc, asa ca nu le-am pus pe lista dorintelor pe 2012 (adica normal ca imi doresc sa castig la loto, sa imi cumpar vila cu piscina, etc...dar cum probabilitatea ca acestea sa se implineasca este fooooarte mica, le exclud de pe lista dorintelor pentru anul urmator...)
Bun...deci ziceam despre cele 3 mari realizari ale mele...neasteptate:

1. Linkin Park  

Prima realizare pe 2012 a fost concertul Linkin Park. Am fost mare fan de mica, imi placeau maxim, baleam cand ma uitam la concertele lor pe youtube si ma gandeam "Oare cum o fi sa fii acolo?". Nu am crezut ca vor ajunge si la noi...si cand am aflat, nu am crezut ca o sa am bani/ocazia sa fiu si eu acolo. Ba chiar am ajuns sa ma resemnez cu gandul ca asta e...nu a fost sa fie...or sa fie atat de aproape de mine si uite ca nu reusesc sa ajung sa-i vad.  Biletul mi l-am cumparat asa...last minute...dar am fost super mega incantata ca am luat aceasta decizie si clar va fi o experienta pe care nu o voi uita NEVER EVER!!!
Asa ca merita sa apara pe lista reusitelor din 2012.


2.

A doua realizare ar fi tatuajul.
Voiam de mult, visam sa am asa ceva, dar nu credeam ca o sa am vreodata curajul sa mi-l fac...cel putin nu treaza...
Mi-am facut curaj, mi l-am facut si acum sunt super-extra-mega mandra de tatuajul meu. Si cum a iesit, si de loc si...inca ma mai uit in oglinda sa il vad... I LOVE IT!!! 
So...yey for me... Este ceva ce va ramane cu mine forever...si imi place mult, sunt super incantata  de el...deci...e o realizare. 


3. Tasha 

A treia mare realizare a fost Tasha.   
De mult voiam o a 2a pisica, de mult visam la asta, dar nu credeam ca va fi posibil any time soon. Era o dorinta asa...de...viitor...poate in urmatorii 5-10 ani... Ma gandeam ca atata timp cat stau in chirie nu o sa am cum...ca e prea complicat, ca daca nu se intelege cu Gimmy...ca bla bla bla...
A fost greu pana m-am decis...pana am realizat ca vreau asta, ca este benefic si pentru Gimmy ca mai aiba o surioara cu care sa se joace si cu care sa isi petreaca ziua...si uite ca minunea s-a intamplat.

Si acum nu puteam fi mai fericita...se inteleg super bine, iar eu ii ador pe amandoi.   
O sa scriu curand o postare si despre...a doua pisica in casa...pentru ca merita o mica povestioara...despre cum a ajuns Tasha la noi si cum au fost inceputurile intre cei doi (pentru ca nah...ca orice poveste buna, are si cateva peripetii), insa totul este bine cand se termina cu bine 

Deci cam astea ar fi micile/marile mele realizari pe 2012. Neasteptate, dar cu atat mai minunate. As mai putea mentiona si faptul ca l-am castrat pe Gimmy si totul a mers super ok, am fost la mare de 2 ori...am trecut cu bine de apocalipsa ....nu le-as putea numi chiar realizari...ci inca niste bucurii pe 2012...pentru ca de necazuri nu are rost sa ne mai amintim...
Pentru 2013 nu imi doresc decat sanatate pentru mine si toti cei dragi...si...ca 2013 sa ma surprinda cu mici bucurii si sa mai am parte in continuare de realizari neasteptate. 
Acelasi lucru va doresc si voua, sa aveti parte de un an nou minunat si...toate dorintele (chair si cele mai ascunse si indepartate) sa vi se implineasca!!!

Kiss kiss!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu