joi, 2 august 2012

Tattoos - When, Where, How...

Cand am fost la mare, mi-am facut un tatuaj cu Henna.


Mi-a placut super mult, dar desi mi s-a spus ca o sa ma tina o luna, dupa o saptamana din pacate deja nu il mai aveam.
Asa ca am cautat pe internet...tatuaje henna care sa tina mai mult (la mare erau afise si cu 6 luni, din cate am citit pe net, henna nu prea are cum sa tina mai mult de 1-2 saptamani maxim).
Apoi m-am interesat de tatuajele semi-permanente si am inteles ca de durut tot doare (la mine e problema ca mi-e frica de durere, si cand vad un ac deja ma albesc la fata), plus ca dupa 1-2 ani, cand incepe sa se stearga, s-ar putea sa arate urat. Si din ce am citit, mi-am dat seama ca nu e o alegere foarte buna.
Si eu sunt sigura ca nu mi-ar parea ever rau ca am niste labute micute si finute pe spate....deci...m-am cam hotarat ca as vrea un tatuaj permanent.

Ok, daca m-am hotarat am zis sa incep sa ma interesez mai mult despre detalii.
Am inceput sa caut poze cu tatuaje. Tot ce am vazut micut erau labute simple, fara umbre, fara nimic. Tot ce era mai customizat putin, era mult mai mare decat ce imi doresc eu...

Este posibil ca la un tatuaj asa mic, sa nu vina bine cu umbre, si sa fie mai ok negru simplu.
Nu ca nu mi-ar placea si labutele simple, dar vreau sa stiu toate variantele care le am inainte sa iau decizia. Nu as vrea ca peste 1-2 ani sa vad un tatuaj cu labute mai..altfel..si sa-mi para rau ca nu m-am documentat bine inainte...

Si totusi...asta pare destul de mic...


De exemplu asta mi se pare super mega cute:
Insa not for me yet...nu-s pregatita si la o pisicuta atasata la labute... :) Poate pe viitor...how knows...daca nu doare extraordinar de tare...

Bun...next pe lista este zona. Pe umar..oare doare? E o zona light, ok ca si durere, sau e nasol? Din cate am inteles e ok...I hope, ca mi-e o frica de durere... Hm...dar oare sa fie pe umarul drept, sau pe cel stang? As tinde spre cel stang, dar tre sa fiu sigura... Decisions, decisions...

Asta e genial:

Insa nu pe picior (desi imi place cum vine si acolo), dar am auzit ca e o zona destul de no-no...durere mare...deci...mai bine umarul.

Hm...apoi sa aleg salonul... Where? Banuiesc ca niste labute micute e in stare mai oricine care are diploma de tattoo artist sa faca. Adica nu e cine stie ce, spre deosebire de un portret sau un tatuaj mult mai complicat. Dar totusi, cum sa aleg? I have no idea... Banuiesc ca mai orice salon care se respecta foloseste ustensile de unica folosinta, deci...asta nu-mi restrange prea mult sfera...

Oare dureaza mult pana il face? Cat trebuie sa suport durerea? E mai bine sa-l fac acum, sau sa astept toamna, iarna? Cam cat ar costa? Si mai ales, cat de tare doare? Reusesc sa suport, sau plec dupa prima labuta si nu-mi mai trebuie ever....? So many questions...

Off....greu mai e...
Daca aveti idei, poze, experiente de povestit, sfaturi, pareri, anything... I'm listening.

Va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu