marți, 18 august 2009

You`re smiling...I'm smiling too...





And I begin to see the light...somewhere...there...still far away...just a glimpse...but I can finally see it....
Asta e statusul meu de pe facebook...si asta e ceea ce simt...acum... Nu mai traiesc in trecut...nici macar in viitor...traiesc doar...pt AZI... Iar azi suna bine... Si asta e tot ce conteaza... Daca ma trezesc dimineata...ma uit la motanel si zambesc ca se alinta...daca trec pe langa niste flori...daca imi zambeste un necunoscut pe strada sau ajut o batranica....sau ii vorbesc frumos cuiva si imi multumeste cu un zambet....atunci AZI a fost bine... :)
Azi...eu contez. Azi...ma simt importanta....si apreciata...
Azi...am primit preavizul...in curand o sa fiu somera... :))) Oh, who cares? :) Fuck it...azi imi e bine... :) "In curand" imi pare atat de departe.... Acum nici nu mai conteaza...
Azi vreau sa visez....sa ma uit la stele... Sunt frumoase....stralucesc... Si uite luna...se joaca cu ele... se ascunde de dupa nori...si apoi iese prin spatele lor... E un joc....un joc de copii... Numai ei il inteleg....copii...si nebunii... Si tu visezi in culori?...

2 comentarii:

Trimiteți un comentariu